.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین گفته های منتشر نشده میرحسین

میرحسین موسوی با تشكیل حلقه ای از نزدیكان و برخی حامیان خود قصد ایجاد موج جدیدی از آشوب و اغتشاش در كشور را دارد.

سایت خبری «پرسا نیوز» در همین زمینه به نقل از یك منبع آگاه نوشت : جلسات این حلقه به صورت برنامه ریزی شده در مكان های مختلف برگزار می گردد.

از سوی دیگر شنیده شد كه در یكی از جلسات تعدادی از شركت كنندگان با اشاره به سنگین بودن محتوای بیانیه های موسوی به وی توصیه كرده اند كه بیانیه هایش را طوری تنظیم نماید كه طبقه متوسط به پایین هم قادر به درك!! آنها باشند.گزارش خبرنگار ماحاكی از آن است كه جلسات مذكور در جمع مجمع ادوار نمایندگان مجلس بوده است.

همچنین شنیده های خبرنگار «جوان آنلاین» حكایت ازآن دارد كه میرحسین موسوی دریكی از این جلسات اظهار داشته: جنبش جدید كه در حال پی ریزی آن هستیم مثل كندو است كه افراد با هم رابطه عمودی ندارند . حسن این روش این است كه نمی توانند رهبر جنبش را زمین بزنند چون در این سیستم وظیفه رهبری هدایگری و سیاست گذاری است.

میرحسین موسوی در ادامه گفته: امیدوارم حاكمیت سر عقل بیاید چون در غیر این صورت به ضرر خودشان است چون من هم از موضع خودم پایین نخواهم آمد.موسوی می افزاید:كار ما خیلی پرهزینه است این هزینه از خود من شروع می شود و هركس به سهم خود باید آماده پرداخت هزینه باشد.


منبع: جوان آنلاین


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 مهر 1388
رضا شاه هم با ازادی خواهان همین برخورد را داشت که شما با ازادی خواهان دارید ولی بدانید ما هنوز حرفهای انزمان امام را فراموش نکرد ه ایم حق بر باطل پیروز است
نا شناس 28 مهر 1388
دوست عزیز: رضا شاه ؟بنظر شما این حق شما که بر باطل پیروز است چه خدمتی برای ملت انجام داده؟از روزی بترسید که طرفداران دکتر احمدی نزاد برای پاسخ به توحینهایکه به رای آنهاشده است به خیابانها بیایند.آنوقط همین موسوی هم بمانند :ابطعی،عطریانفر،حجاریان سخنان ناگفته را به زبان خواهد آورد.( به قول شما ما باطل ها توکلمان بر کسی هست که ناظر بر اعمالمان میباشد)
لوطی 28 مهر 1388
آقای رضا خان !!!!!!!!!!!!!
سرسختی موسوی از دیکتاتوری مورد ادعای ایشان در سطوح بالای نظام خطرناکتر است . شنیده بودیم 1 سید خراسانی قیام میکنه اما نه بی محابا و حساب کتاب مثل آقای موسوی ....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.